*Χριστέ, το φως το αληθινόν*διδάσκοντες αὐτοὺς τηρεῖν πάντα ὅσα ἐνετειλάμην ὑμῖν· καὶ ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. Ἀμήν.*...

Translate

Συνολικές προβολές

Κομποσκοίνι ή Κομβοσχοίνι

Κομποσκοίνι ή Κομβοσχοίνι
Κομποσκοίνι ή Κομβοσχοίνι ονομάζεται ένα σχοινί από, συνήθως, μαύρο μάλλινο ή μεταξένιο νήμα πλεγμένο σε κόμπους. Πρόκειται για ένα βοήθημα προσευχής για μοναχούς, κληρικούς αλλά και λαϊκούς της Ορθόδοξης Χριστιανικής θρησκείας.

Κυριακή, 7 Μαΐου 2017

Δεν είναι συνηθισμένα πρόσωπα ΒΙΝΤΕΟ

Φοβού τον Κύριον και δόξασον ιερέα
 (Σοφ.Σειράχ 7: 29-31)
 Ο  Κλήρος -όλων των βαθμίδων- δεν είναι  συνηθισμένα πρόσωπα. Παρά τις αμαρτίες, οι οποίες αναπόφευκτα ως ανθρώπους τους βαρύνουν, {ουδείς τέλειος}   παρά τις ατέλειες και τις ανθρώπινες αδυναμίες αναφέρω το έξεις  δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι είναι οι αντιπρόσωποι του θεού  στους ανθρώπους γιατί με τις ευλογία του θεού από τα χεριά του εκαστοτε ιερεα και αρχιερέα του ανθρώπου του οποίου έχει επιλέξει  με την χάρη και την φωτίσει του αγίου πνεύματος η εκκλησιά μας και για να μας ευλογεί τα μυστήρια της . Εμείς οι Έλληνες, δυστιχώς  γρήγορα ξεχνάμε την ιστορία μας  του μαρτυρικού μας Γένους! Οι περισσότεροι κληρικοί μας γινονται Συναγωνιστές και μάρτυρές και θύμα οι οποίοι προσπαθούν με κάθε δύναμη να διαφυλάξουν την πίστη την πατρίδα η οποία χάνετε μέρα με την μέρα!!!  Αμέτρητες φορές έβαψε το ράσο του με το ιερό του αίμα στους εθνικούς αγώνες! Φιλότιμα κράτησε αναμμένο το καντήλι της πίστης, καλλιέργησε τις ελληνορθόδοξες αξίες, , δίδαξε έργω και λόγω την τεθλιμμένη οδό του Κυρίου. Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά για να υπογραμμίσουν ποιά είναι η αξία του ιερέα. 
Ο λόγος του Θεού είναι κατηγορηματικός: «Μ' όλη σου την ψυχή να ευλαβείσαι τον Κύριο και να τιμάς τους Ιερείς Του. Μ' όλη σου τη δύναμη ν' αγαπήσεις Αυτόν ! που σ' έπλασε και να μην εγκαταλείψεις τους λειτουργούς Του. Να φοβάσαι τον Κύριο και να δοξάζεις τον ιερέα Του διαβάζοντας τον τελευταίο χρόνο λίγο ιστορία ήθελα να δω το τι προσέφερε η εκκλησία - οι παπάδες στην Ελλάδα , διαβάζοντας λοιπόν και λίγο σερφαροντας στο διαδίκτυο για να διεσταυρώσω την ερευνά  είδα  την συμμετοχή τους στους αγώνες τις πατρίδας μας που  πρόσφεραν και μέσα μου έλεγα αιωνία η μνήμη σας Ναι!!! έτσι έλεγα . Οι γονείς μου με έμαθαν και κάτι που λίγοι ίσως το κάνουν σε κάθε εθνική μας εορτή να ανάβω κερί στην εκκλησία στο όνομα των ηρώων μας που έδωσαν το αίμα τους για να ζούμε ελεύθερα. παρακάτω θα δείτε τι λοιπόν πρόσφεραν .Πρόσφεραν φίλοι μου αναγνώστες τις  ψυχούλες τους ώστε εσύ σήμερα που διαβάζεις το κείμενο  μου να  ζεις ελεύθερα χωρίς πόλεμο , και παρακάτω θα δείτε την προσφορά της Εκκλησίας όπως την είδε ο Στατηγός Μακρυγίαννης το 1821 και μερικά ιστορικά γεγονότα με εκκλησιαστικούς άνδρες  τους  πραγματικούς  ήρωες τις Ελλάδας μας όπου αλλοι πήραν μέρος και αλλοι έχασαν την ζωή τους για την πατρίδα μας  και έβαψαν  με αίμα. το τιμημένο ράσο τους 
ο Στρατηγός Μακρυγιάννης είπε
Εμείς τους παπάδες τούς είχαμε μαζί εις κάθε μετερίζι, εις κάθε πόνον και δυστυχίαν. Όχι μόνον διά να βλογάνε τα όπλα τα ιερά, αλλά και αυτοί με ντουφέκι και γιαταγάνι, πολεμώντας ωσάν λεοντάρια. Ντροπή, Έλληνες!». Να και πάλι μετά 196 χρόνια το βλέπουμε με αναρτήσεις σε ΜΜΕ  να γίνετε το ίδιο και σήμερα . ποιός φίλοι μου θα μπορούσε να μας εκπροσωπήσει; αν δεν μιλήσει και η εκκλησία μας ποιος θα μιλήσει; Εμείς που καθόμαστε μέσα στα καφενεία σε καφετέριες και μέσα από το διαδίκτυο να στρουθοκαμιλίζουμε και να γράφουμε και να κάνουμε συζητήσεις και να λογομαχούμε με αυτούς που έχουν αντίθετε απόψεις απο εμάς θεωρώ και η γνώμη μου είναι οτι η φωτιά για να σβήσει θέλει νερό και δύστυχος υπάρχει μόνο φωτιά με ένα νερό ελάχιστο για να την σβήσει πιστεύω ότι όλοι μαζί ενωμένη θα ξανά γυρίσουμε την χιο μας όπως ήταν και πριν με ανοιχτά παράθυρα με ανθρώπους που δεν θα διαχωρίζονται με τους μεν και με τους δεν. Επανερχόμαστε και πάλι στο θέμα του παρόντος άρθρου  για την δράση της Εκκλησίας κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας Άλλοτε επαινέθηκε και άλλοτε επικρίθηκε. Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι ο Κλήρος -όλων των βαθμίδων- συνέβαλε τα μέγιστα για να διατηρηθεί το όφελος τις πατρίδας και του πιστού του λαού .όπως και το κάνει και μεχρι σήμερα  Πολλοί αρχιερείς συμμετείχαν ενεργά στην Επανάσταση του 1821, ενώ και καθ’ όλη τη διάρκεια της σκλαβιάς οργάνωσαν πολλά κινήματα κατά των Τούρκων, τα οποία μπορεί να μην πέτυχαν, κράτησαν όμως ζωντανή την ελπίδα για το «μεγάλο βήμα του Γένους».
- Το 1575 κήρυξε επανάσταση στη Μάνη ο Αρχιεπίσκοπος Επιδαύρου Μακάριος Μελισίδης.
- Το 1600 και το 1609 ο Μητροπολίτης Τρικάλων Διονύσιος Φιλόσοφος ή Σκυλόσοφος επαναστάτησε κατά των Τούρκων, για να συλληφθεί και να βρει μαρτυρικό θάνατο στα Γιάννινα το 1611.
- Το 1684 ο Μητροπολίτης Άμφισσας Φιλόθεος σήκωσε τα όπλα κατά των Τούρκων στην Κόρινθο, με ένοπλο σώμα που συγκρότησε ο ίδιος. Στη μάχη που ακολούθησε τραυματίστηκε θανάσιμα.
- Την ίδια χρονιά, ο Μητροπολίτης Κεφαλλη­νίας Τιμόθεος Τυπάλδος συγκρότησε επίσης επανα­στατικό σώμα με 150 κληρικούς και πήρε μέρος σε όλες τις απελευθερωτικές προσπάθειες που γίνονταν εκείνη την περίοδο στο νησί.
- Το 1770 ο Μητροπολίτης Πατρών Παρθένιος στο Αίγιο και ο Μητροπολίτης Μακάριος Νοταράς στην Κόρινθο ανέλαβαν αντιστασιακή δράση κατά των Τούρκων. Με το ξέσπασμα της Επανάστασης, πολλοί αρχιερείς και ιερείς συμμετείχαν ενεργά σε ένοπλα σώματα, ενώ πολλά μοναστήρια εξελίχθηκαν σε κέντρα εξορμήσεων κατά των Τούρκων:
- Ο Ιερομόναχος Σεραφείμ, από το Φανάρι Θεσσαλίας, ηγήθηκε της επανάστασης των Αγραφιωτών.
- Ο Μητροπολίτης Σαλώνων Ησαΐας ήταν αυτός που κήρυξε την επανά­σταση στις 27/3/1821 στην περιφέρειά του, μέσα στο Μοναστήρι του Οσίου Λουκά Βοιω­τίας.
- Η Μονή του Οσίου Λουκά, μετά τη σύ­σκεψη του Δεσπότη Σαλώνων, στα μέσα Μαρτίου του 1821, με τους οπλαρχηγούς της περιφέρειας, Αθ. Διάκο κ.ά., έγινε επαναστατικό κέντρο και χώρος κατασκευής φυσεκιών.
- Στην ίδια περιοχή και στο Μοναστήρι του Αγίου Νικολάου Πέτρας είχε στήσει το στρατηγείο του ο Δημήτριος.
- Λίγο πιο δυτικά, ο αρχιστράτηγος της Ρούμελης Γεώργιος Καραϊ­σκάκης είχε ως ορμητήριό του τη Μονή Προυσού της Ευρυτανίας.
- Το Μοναστήρι του Ομπλού Πατρών ήταν στρατηγείο των επαναστατών της περιοχής.
- Ο Αλέξανδρος Υψηλάντης ξεκίνησε τον απελευθερωτικό αγώνα του από την εκκλησία. Μέσα στον Ιερό Ναό των Τριών Ιεραρχών του Ιασίου έλαβε το πολεμικό ξίφος από τον Μητροπολίτη Μολδαβίας Βενιαμίν Κωστάκη, ο οποίος ευλόγησε και τη σημαία του αγώνα του.
- Ο Χρύσανθος Πηγάς, Μητροπολίτης Μο­νεμβασίας και Καλαμάτας, το 1819 μπήκε στη Φιλική Εταιρεία και εργάστηκε εντατικά για την προετοιμασία της Επανάστασης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη σύλληψή του από τους Τούρκους και τον εγκλεισμό του στις Φυλακές της Τρίπολης, όπου μαζί με άλλους μητροπολίτες πέθανε από τις κακου­χίες.
Πιο συγκεκριμένα, ενεργό μέρος στον Αγώνα αναφέρονται ότι έλαβαν:
Από τους αρχιερείς της Πελοποννήσου οι: Παλαιών Πατρών Γερμανός, Ρέοντος και Πραστού Διονύσιος, Δαμαλών Ιωνάς, Έλους Άνθιμος, Κερνίτσης Προκόπιος, Κορίνθου Κύριλλος, Ανδρούσης Ιωσήφ, Τριπολιτζάς Δανιήλ, Βρεσθένης Θεοδώρητος, Λακεδαιμονίας Χρύσανθος, πρ. Τριπολιτσάς Διονύσιος, Μαΐνης Νεόφυτος, Μαΐνης Ιωσήφ, Μαλτζίνης Ιωακείμ, Χαριουπόλεως Βησσαρίων, Ζαρνάτας Γαβριήλ, Ανδρουβίτσας Θεόκλητος, Πλάτζης Ιερεμίας, Καρυουπόλεως Κύριλλος, Μηλέας Ιωσήφ. Από τους αρχιερείς της Στερεάς Ελλάδας οι: Αθηνών Διονύσιος, Ταλαντίου Νεόφυτος, Λιτζάς και Αγράφων Δοσίθεος, Θηβών Παΐσιος, Λιδωρικίου Ιωαννίκιος, Μενδενίτσης, Γρηγόριος, Μενδενίτσης Διονύσιος. Από τους αρχιερείς των νήσων Αιγαίου Πελάγους οι: Καρύστου Νεόφυτος, Παροναξίας Ιερόθεος, Σάμου Κύριλλος, Χίου Δανιήλ, Σκιάθου και Σκοπέλου Ευγένιος, Σκύρου Γρηγόριος, Αιγίνης, Πόρου και Ύδρας Γεράσιμος, Άνδρου Διονύσιος,Τζιας και Θερμίων Νικόδημος. Είδατε ότι πάντα ήταν η εκκλησιά ενεργοποιημένη και δεν έγινε τώρα πάντα υπήρχαν άνθρωποι που έδιναν το παρόν για τον ελληνισμό και για την πίστη. Αράγε! Τι και αυτοί έπρεπε να περάσουν καμιά βόλτα άπο τον  καθρέφτη τους  να κοιταχτούν; όπως και το είδα σε ανάρτηση τοπικής ειδησεωγραφικης σελίδας {ολόκληρη η ανακοίνωση Αληθεια} ανακοινώσεις από  επιτροπή όπου στηρίζουν τους πρόσφυγες . Δοξάζουμε και ευχαριστούμε τον θεό που μας χαρακτήρισε αυτούς τους χαρισματικούς ανθρώπους όπου είναι υπερασπιστές της πατρίδας   μας και της πραγματικοτητας και βγαίνουν δημοσιά και  την ομολογούν  Ευτυχώς ακόμα που υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι και μιλάνε μια και εμείς δεν σηκωνόμαστε από τον καναπέ και από την καφετερία ευτυχώς υπάρχουν οι άξιοι συνεχιστές τους γιατί χωρίς αυτούς τους ανθρώπους μάλλον η Ελλάδα θα ήταν αξία της τύχης της χωρίς μέλλον  Ακυβέρνητο καράβι θα ήταν με αποτέλεσμα η Ελλάδα  να μην υπήρχε πουθενά ούτε καν στον χάρτη. Γιατί αν το έχετε καταλάβει σιγά σιγά εξαφανιζομαστε και σαν λαός και σαν πατρίδα σε λίγο καιρό ,τώρα μιλάμε σε λίγο καιρό θα τρώει ο ενας τον αλλον και αυτό γιατι δεν θα υπάρχει τίποτα. Φίλοι και αναγνώστες μου είδατε πια είναι η εκκλησιά μας και τι έργο έκανε δεν νομίζω όλοι αυτοί οι άνθρωποι να είχαν πάρει την κατηφόρα και το λέω αυτό διότι κάνεις δεν θα ήθελε κανείς ούτε να σκοτώσει η να σκοτωθεί είδατε ότι αυτό το  καράβι της Ορθοδοξίας  μας με τόλμη και πίστη  και ανδρεία υπερασπίζετε το ιερό μας έδαφος  την πατρίδα μας και πάλι σε αυτό τον δύσκολο καιρό που όλα κλονίζονται  δίνει το παρόν.να προσθεσουμε επισεις οτι για ακομη φωρα υπαρχουν οι αποψεις και δηλωσεις  των ιερωμενων που  προσβαλουν τους ηρωες μας για πχ στο συνέδριο της Καμπέρα, τον Οκτώβριο του 1991, ο τότε επίσκοπος Χαλκηδόνος Βαρθολομαίος τόλμησε να σπιλώσει την μνήμη των ηρώων της επανάστασης του 1821, με την εξής δήλωση: «Δυστυχώς οι δυο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές».  (Η φιλοτουρκική δήλωση του Πατριάρχη, έγινε μια μόλις βδομάδα πριν την ενθρόνισή του σε Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως στις 2 Νοεμβρίου του 1991 και δημοσιεύτηκε από τις εφημερίδες Αυριανή και Ελεύθερη ώρα – 30 Οκτωβρίου 1991).
Ολοι εμείς οι λογικοί τώρα, ας ανατρέξουμε ιστορικά και ας θυμηθούμε τι προσέφερε στον Ελληνισμό το Πατριαρχείο όλα αυτά τα χρόνια ,και τι προσέφεραν οι “ξεβράκωτοι” κατά τον Τούρκο Πατριάρχη Βαρθολομαίο …ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ,ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ, ΜΙΑΟΥΛΗΣ,ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ, ΑΘ.ΔΙΑΚΟΣ 
στην ελλαδική εκκλησιά ο αρχιεπισκοπος Ιερώνυμος Μάρτιο 2016 πήγε στα "hot spot" στον Πειραιά και προσέφερε φαγητό στους κατατρεγμένους
  Σε ανακοίνωση προέβη η Αρχιεπισκοπή Αθηνών με αφορμή την δημοσίευση πληροφοριών ότι Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος "επέλεξε να μη φέρει σταυρό και εγκόλπιο για να μη θίξει το θρησκευτικό συναίσθημα των μουσουλμάνων’’ στο πλαίσιο της επίσκεψης αγάπης και διανομής τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους πρόσφυγες που πραγματοποίησε πρόσφατα στον Πειραιά.
_____________________________________________________________________
Ο Ιεράρχης επισκέφθηκε πρόσφατα τα "hot spot" στον Πειραιά και προσέφερε φαγητό στους κατατρεγμένους. Μέχρι εδώ καλά.
Το ατόπημα όμως ήταν ότι εν αντιθέσει με ΟΛΕΣ τις εμφανίσεις του, παρουσιάστηκε δίχως κανέναν σταυρό ή οποιοσδήποτε άλλο σύμβολο της Ορθοδοξίας.

Δηλαδή η φιλανθρωπία της Εκκλησίας δεν γίνεται στο όνομα του Χριστού; Για να μην προσβληθούν δηλαδή οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες αφαίρεσε ο Έλληνας Ιεράρχης από τα άμφιά του το σύμβολο του Χριστού;
Αντί να σεβαστούν οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες την φιλοξενία και την φιλανθρωπία των Ελλήνων, ο Έλληνας Αρχιεπίσκοπος αποποιείται το σύμβολο του Χριστιανισμού;


Δεν ξέρω γιατί οι επίσκοποι δεν φόρεσαν σταυρό και εγόλπιο όταν πήγαν στους πρόσφυγες. Μπορεί να το έκαναν από κάποια διάκριση για να μην σκανδαλίσουν ή από κοινή προφύλαξη για να μην προκαλέσουν. Πάντως λάθος και στις δύο περιπτώσεις.Τον σταυρό και τα εγκόλπια όσοι τα φέρουν, πρέπει να τα φέρουν πάντα. Δεν είναι κοσμήματα και δεν είναι ζήτημα ματαιοδοξίας, τουλάχιστον στην ουσία του, γιατί αμα το βλέπει ο φέρων έτσι ειναι δικό του θέμα και όχι θεμα ουσίας.Εδω τα φοράνε στα συλλείτουργα ως μη όφειλαν την στιγμή πού μονο ο πρώτος ιερεύς φέρει σταυρό για να μην γίνεται σταυρολίβαδο η εκκλησία. Το αυτό και με τις μίτρες. Ο πρώτος την φέρει και όχι όλοι.Όμως οπως οι στρατιωτικοί φοράνε διάσημα, έτσι και οι σταυροφόροι κληρικοί. Μην λέμε οτι θέλουμε. Ειναι υποχρέωση Ουτε προαίρεση ουτε ψευτοκαθηκον. Και αμα φορώντας τα ακούνε πώς ειναι επιδεικτικοί ή ματαιόδοξοι ε δεν τρέχει και τιποτα. Παπαδες είμαστε. Να δεχόμαστε τις βολές και τις βλακείες του κόσμου. Ο σταυρός φοριέται και στην πλάτη να ξέρετε.Αμα τον φοράς μπροστά σου λές πώς φέρεις τον σταυρό του Χριστού. Λοιπόν να τον φοράς και να δέχεσαι τους ραπισμούς. Να τον υποστηρίζει. Να είσαι συ σωστός και τα άλλα είναι τρίχες. Το ίδιο και με το χειροφίλημα. Ποιός είσαι συ και τραβας το χέρι σου ταχα ταχα λόγω ταπείνωσης . Ο πιστός θέλει να προσκυνησει το σχήμα όχι την προσωπικότητα σου. Συνεπώς κάτι εκπροσωπείς, δεν αυτοεκπροσωπείσαι.Αυτά να τα λέμε.
εγραψε ο π Παντελεήμων K.

τα ιστορικά στοιχειά είναι από θρησκευτική ιστοσελίδα όπου και αναγράφονται σε ιστορικά βιβλία της ελλαδας 



*σσ τα υπογραμισμένα Γράφει ο Αλέξανδρος Μπαξεβάνης 


τα ιστορικα στοιχεια και τα ονοματα τα βρηκα απο ιστοσελιδες η οποιες ειναι διασταυρομενες απο την ιστορια της ελλαδος  

























Πρωτοφανές: Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος εμφανίστηκε χωρίς Σταυρό για να μην προσβάλλει τους λαθρομετανάστες!

Τις απόψεις της Εκκλησίας είχε τη δυνατότητα να μεταφέρει ο Μητροπολίτης Χίου κ. Μάρκος στους Βουλευτές της Ν.Δ Κ. Καραμανλή, Γ. Κασαπίδη και Ν. Μηταράκη, που τον επισκέφθηκαν στο γραφείο του, με την ευκαιρία επισκέψεως των δύο πρώτων σε πληγείσες από την πυρκαγιά Κοινότητες του νησιού μας. Η εκκλησία, τους είπε είναι ο συνδετικός ιστός του Εθνους μας και του Κράτους, για λόγους πραγματικούς και ιστορικούς και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα, ακόμα και αυτοί που δεν πιστεύουν, αυτό το γνωρίζουν. Οσον αφορά τα νησιά μας είναι καθαρό ότι κατοικούνται από Ελληνικούς Χριστιανικούς πληθυσμούς. Αν υπάρχει ένας που αγκάλιασε αυτούς τους πρόσφυγες - μετανάστες είναι η Εκκλησία, όμως όσοι σκέπτονται ίσως την μόνιμη εγκατάσταση τους, τους θυμίζουμε τη Συνθήκη της Λωζάνης, που ορίζει ρητά ότι στα σύνορα κατοικούν αμιγείς Χριστιανικοί πληθυσμοί. Οσον αφορά τη θάλασσα, έχει σύνορα και το είπα κατ΄ ιδίαν στον Πρωθυπουργό. Ο καθένας πρέπει να κάνει τη δουλειά του, κατέληξε ο Μητροπολίτης, προς τους Βουλευτές της Ν.Δ. Εμείς όχι μόνο λειτουργήσαμε την Εκκλησία στην Παναγιά, αλλά επισήμως με Προεδρικό Διάταγμα, στην Ελληνική Νήσο Παναγιά του Νησιωτικού συμπλέγματος των Οινουσσών κατοχυρώσαμε εκεί Προσκύνημα της Ζωοδόχου Πηγής.






fb google

Δημοφιλείς αναρτήσεις

“Μητροπόλεις”

“Μητροπόλεις”
Στην ενότητα “Μητροπόλεις” μπορείτε να ενημερωθείτε για την διοικητική δομή και την οργάνωση της εκκλησιαστικής ζωής, ανά Ιερά Μητρόπολη, για τα μοναστικά κέντρα, την τοπική αγιολογία και το κοινωνικό έργο. Για πρακτικούς λόγους έχουν συμπεριληφθεί εκτός των Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος και οι Μητροπόλεις της ημιαυτονόμου Εκκλησίας της Κρήτης, καθώς και οι υπαγόμενες απευθείας στη διοίκηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου, Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου. Για καθεμία από τις Μητροπόλεις δημοσιεύουμε τις διευθύνσεις επικοινωνίας, τα τηλέφωνα και τους διαδικτυακούς τόπους, όπου υπάρχουν. Σε πολλές από τις Μητροπόλεις, στο Αρχείο Ειδήσεων, μπορείτε, τέλος, να πληροφορηθείτε για σημαντικά δρώμενα και τη ζωή της τοπικής Εκκλησίας.

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ
CLIK ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ