-> kampanokrousia: της Μαρίας Ζουμής : Ανάσταση και Αιωνιότητα

Μετάφραση / Translation

Σάββατο, 12 Μαΐου 2018

της Μαρίας Ζουμής : Ανάσταση και Αιωνιότητα

Σχετική εικόναΧριστός Ανέστη. Όλες οι πληγές του σώματος του Χριστού θεραπεύτηκαν με την Λαμπροφόρου Ανάστασή Του. Όταν για πρώτη φορά μετά την Ανάσταση συνάντησε τους μαθητές Του, ο Χριστός φρόντισε να τούς βεβαιώσει πως ήταν αληθινός και όχι οπτασία. Γι' αυτό όταν περίμενε να τούς συναντήσει στη Γαλιλαία, όπως τούς είχε παραγγείλει, έψησε ο Ίδιος ψάρια και έφαγε μαζί τους. Επιβεβαιώθηκαν ακόμα οι μαθητές Του και με την ψηλάφιση του σώσματός Του, όπου ο Ίδιος τούς κάλεσε
για να τούς ενθαρρύνει, γιατί τούς ανάθεσε δύσκολο έργο. Δε θα μπορούσαν μόνοι τους να αντέξουν, αφού πήγαιναν σαν αρνιά να παλέψουν με λύκους. Για 40 μέρες είχε συναντήσεις με τους μαθητές Του ο Κύριός μας για να τούς ενδυναμώσει, καθοδηγήσει και πληροφορήσει για τα μέλλοντα, τώρα που πια είχαν πεισθεί για τις ευθύνες που είχαν επιλεχθεί να αναλάβουν. Τώρα έπρεπε να αντλήσουν δύναμη από τη δική Του δύναμη για να συμμετάσχουν στο σχέδιο του Θεού για το έργο της Σωτηρίας του ανθρώπινου γένους. Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, Παντοδύναμος μεν ως Θεός, αλλά με όλες τις ανθρώπινες ανάγκες και αδυναμίες, εκτός της αμαρτίας, με την ανθρώπινη Φύση, χρειάστηκε 40 μέρες να ασκηθεί με νηστεία και προσευχή στην έρημο, για να ετοιμαστεί πριν αρχίσει το σωτήριο έργο Του. Αφού οι μαθητές έπρεπε να συνεχίσουν το έργο, έπρεπε και να ετοιμαστούν. Βλέπουμε ακόμα ότι και ως βρέφος, 40 μέρες μετά τη γέννησή Του εισήλθε στο Ναό, γι' αυτό κι εμείς οι Ορθόδοξοι χριστιανοί φέρνουμε τα μωρά στην εκκλησία όταν γίνουν 40 ημερών. Επίσης έχουμε τις νηστείες 40 μέρες τα Χριστούγεννα και την Μεγάλη τεσσαρακοστή συν την Εβδομάδα των Παθών και κάποιες άλλες νηστείες που έχει ορίσει η εκκλησία μας τιμής ένεκεν. Οι νηστείες είναι και ευεργετικές για την υγεία του σώματος και της ψυχής. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε και τα μνημόσυνα που κάνουμε στις 40 μέρες για ανάπαυση της ψυχής, που αποχαιρετάει τα πρόσκαιρα και ετοιμάζεται για την αιωνιότητα. Η ψυχή αν και χωρίστηκε από το σώμα υπάρχει και ζει. Η ψυχή είναι αθάνατη και περιμένει την Ανάσταση των νεκρών στη Δευτέρα Παρουσία για να ενωθεί με ανανεωμένο αθάνατο σώμα, αιώνιο χωρίς υλικές ανάγκες, χωρίς πόνο και στεναγμό και με μόνο πνευματική τροφή και ψυχική αγαλλίαση. Όταν συμπληρώθηκαν 40 μέρες από την Ανάσταση Του ο Χριστός μας μαζί με τους μαθητές Του ανέβηκαν στο όρος των ελαιών, όπου τους έδωσε τις τελευταίες οδηγίες. Τους βεβαίωσε πως δεν θα τούς αφήσει μόνους, αλλά θα τούς στείλει τον Παράκλητο, δηλαδή το Άγιο Πνεύμα που είναι το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδας. Τους παράγγειλε να περιμένουν στην Ιερουσαλήμ για το μεγάλο αυτό γεγονός, κι ενώ τους μιλούσε τον είδαν να υψώνεται πανηγυρικά προς τους ουρανούς με συνοδεία πλήθος αγγέλων. Το γεγονός αυτό είναι γνωστό με τον τίτλο ΑΝΑΛΗΨΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. Τώρα δυο άγγελοι ήρθαν και είπαν στους μαθητές: Μην απορείτε γιατί ο Χριστός θα ξανάρθει και πάλι όπως έφυγε με μεγάλη δόξα και συνοδεία από αγγελικά τάγματα. Στην Ιερουσαλήμ είναι τώρα οι μαθητές και περιμένουν να καταλάβουν τα δυσνόητα με το Βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος. Δέκα μέρες ήταν αρκετές και περίμεναν πάντα συγκεντρωμένοι και ενωμένοι, παρούσα και η Παναγία μας, μαζί και όλοι οι πιο πιστοί κι αγαπημένοι ακόλουθοι του Χριστού μας, που έμελε να λάβουν πρώτοι την Αγία φώτιση. Ημέρα Κυριακή, 50 μέρες μετά την Ανάσταση, συγκεντρωμένοι στο Υπερώων ήσαν συνολικά 120 πιστοί ακόλουθοι του Χριστού, όπου πραγματοποιήθηκε η Πεντηκοστή. Μέγας θόρυβος σαν δυνατός άνεμος ακούστηκε και φλόγες Φωτός εκάθησαν στην κεφαλή του κανενός, όπου τους χάρισε θαυμαστές εμπειρίες και μια ανθρωποθάλασσα σχηματίστηκε έξω από το κτίριο για να μάθουν τι συνέβηκε. Τώρα οι μαθητές παίρνουν το θάρρος που χρειάζονται να επικοινωνούν με τα πλήθη στη γλώσσα που καταλάβαινε ο καθένας. Τώρα βλέπουμε τον αυθόρμητο Πέτρο να κηρύττει Χριστό και τα πλήθη να ρωτούν τι πρέπει να κάνουν με αποτέλεσμα το Γενέθλιο της πρώτης χριστιανικής Εκκλησίας. Τρεις χιλιάδες (3000) ψυχές διαφόρων εθνικοτήτων της τότε πολυεθνικής Ιερουσαλήμ βαπτίζονται εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος και σχηματίζουν την πρώτη Χριστιανική Εκκλησία. Γίνονται το σώμα του Χριστού, όπου ο Ίδιος είναι η Κεφαλή. Από τη Βίβλο γνωρίζουμε ότι ο Θεός δημιούργησε τα πάντα από το μηδέν σε έξη μέρες, που σημαίνει έξη μεγάλες χρονικές περιόδους με τελειότερο δημιούργημα τον άνθρωπο, την κορωνίδα της δημιουργίας. Την εβδόμη μέρα αφιέρωσε στη συντήρηση της δημιουργίας με συνεργάτη τον άνθρωπο, που πλάστηκε μεν ατελής αλλά προορίστηκε να γίνει τέλειος και αθάνατος. Με την Ανάσταση του Χριστού άρχισε η Ογδόη μέρα όπου είναι ατέλειωτη και εξελίσσεται στην αιωνιότητα, αφού προηγηθεί η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού μας για να κρίνει ζώντες και νεκρούς, αναστημένους και να παραλάβει τους εκλεκτούς, πιστούς ακόλουθους μαζί Του, τούς δε αποστάτες και διώκτες να αποστείλει εκεί που μόνοι τους επέλεξαν και κανείς δε θα επιθυμούσε να βρεθεί.
Γράφει η κ. Μαρία Ζουμή

Δημοφιλείς αναρτήσεις