Συνολικές προβολές σελίδας

Μετάφραση / Translation

Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου 2017

Ταξιάρχης Μανταμάδων Λέσβου Όταν μπήκα στον Ναό άκουγα τον εφημέριο να λέει κάποια πράγματα για τον Ταξιάρχη Μιχαήλ που συμβαίνουν σε καθημερινή βάση εκεί ,ομολογώ δεν πίστευα ότι λίγο πιο μετά θα γινόμουν η ίδια μάρτυρας σε όλα

Σχετική εικόναΗμουν τυχερή και τα τρία μου παιδιά είναι απο τον Αγιο Ραφαήλ  .Για αυτό έχουν και τα ονόματά τους . Νικόλαος, Ραφαέλα και Ειρήνη.
Πηγαίνοντας να προσκυνήσω στους Αγίους ,πέρασα και απο το μεγάλο αυτό Προσκύνημα του Ταξιάρχη στο Μανταμάδο.
Όταν μπήκα στον Ναό άκουγα τον εφημέριο να λέει κάποια πράγματα
για τον Ταξιάρχη Μιχαήλ που συμβαίνουν σε καθημερινή βάση εκεί ,ομολογώ δεν πίστευα ότι λίγο πιο μετά θα γινόμουν η ίδια μάρτυρας σε όλα!
Καθώς πλησίαζα την ανάγλυφή του εικόνα ,δεν είχε τότε το προστατευτικό τζάμι είχε γίνει κατακόκκινη σαν να είχε βγεί το αίμα μέσα απο τον πηλό προς τα έξω .άκουσα ότι το κάνει όταν δέχεται με ευχαρίστηση πιστούς .ενώ όταν τον προσκυνούν άνθρωποι που είναι θυμωμένος μαυρίζει.
Είχε δε το στόμα του διάπλατο και καθώς δίπλα μου ήταν μια φίλη ,της λέγω ...ο Άγιος να με συγχωρήσει να πω κάτι ,χάθηκε ο κόσμος αυτός που έφτιαξε την Εικόνα αυτή ο ευλογημένος να μην του κάνει τόσο ανοιχτό το στόμα;Μέχρι να τελειώσω τα λόγια μου το έκλεισε το σφράγισε ...Λέω βλέπω καλά; Ωχ μέ άκουσε; λέω στην φίλη μου ,μέχρι να μου απαντήσει ,το ανοίγει πάλι κι εμφανίζονται κάτι δόντια κάτασπρα με μια πολύ ωραία χαμογελαστή οδοντοστοιχία ! Ξαφνικά καθώς είχα αφοσιωθεί με πολύ συγκίνηση και κατάνυξη στις αλλαγές και εκπλήξεις του Ταξιάρχη ,με ταράζει η φωνή της καντηλιέρισσας αυστηρή έως κακή να παρατηρεί όσους προσκυνούσαν την Εικόνα του Αρχαγγέλου στο πρόσωπο .
Τότε μου ήρθε σφοδρή επιθυμία να φιλήσω τον Ταξιάρχη κι εγώ στο πρόσωπο ,περίμενα να πάει πιο κεί και σε μια στιγμή πετάγομαι και του δίνω στα γρήγορα ένα φιλί απο καρδιάς στο μάγουλο.Τότε ο πηλός έγινε σαν ανθρώπου πρόσωπο μαλακό ζεστό που με αγαλίασε μέχρι τα βάθη της ψυχής μου.Πήρα και το σπαθί του σταυρώθηκα κι εκεί που σταυρώθηκα αισθάνθηκα κάτι νά με διαπερνά γλυκά σαν να με μεθά ένας θείος έρωτας.Κάθώς την θέση μου παίρνει άλλος προσκυνητής ,μια μαυροφορεμένη γυναίκα έκλαιγε και τον παρακαλούσε ,τότε άρχιζε το αριστερό μάτι να δακρύζει ,τόσο πολύ ώστε όλοι πήραμε και σταυρωθήκαμε στο πρόσωπο απο το δάκρυ του .
Γύρω του ήταν απλωμένα σιδερένια παπούτσια τάματα των πιστών .και πάρα πολλά αφιερώματα ένδειξη των ευχαριστιών για κάθε του θαύμα .
Τελικά όλα όσα είπε ο Ιερέας όταν μπήκαμε και μου φάνηκαν κινέζικα τα έζησα εκτός απο αυτό ,ότι παίρνει τα σιδερένια παπούτσια για λίγο που του αφιερώνουν οι πιστοί .
Τον αγαπώ πάρα πολύ και φυσικά με τίμησε με την παρουσία του τον έχω δεί ,άχ !!Έχει τέτοια ομορφιά που δεν υπάρχει στην Γή .Τα φτερά του είναι πελώρια και κατάλευκα σαν χιόνι και τό σπαθί του είναι κοντό πύρινο σαν λάβα ηφαιστείου.Η όψη του Θεική μέσα στο ουράνιο φώς και η κώμη του ξανθή μέχρι τούς ώμους τα μάτια ήταν πιο γαλάζια κι απο τον ουρανό φορούσε χιτώνα λαμπρό με επιμμάνικα και τα πόδια του μέσα στο ουράνιο φως ελεύθερα σαν πορσελάνινης κούκλας .Ο Θεός ούτε οι Άγγελοι είναι παραμύθια.
Οι άγγελοι είναι πραγματικότητα είναι μέρος της βασιλείας του Θεού και αναπόσπαστο κομμάτι της προστασίας και σωτηρίας μας 
Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που όταν τους συμβαίνει κάτι δεν το μοιράζονται τάχα απο ταπείνωση ,κατηγορώντας συνεχώς τον εαυτό τους.
Μα φυσικά είμαστε όλοι ανάξιοι !! Για να δεί κάποιος έναν άγγελο η απο πολυ προσευχή έγινε η απο ανάγκη η απο καλή μετάνοια κι αγάπη ,όχι ότι είναι κάτι !! Δεν είμαστε προ Χρστού ξένοι στον Θεόν και τοις αγγέλοις Αυτού, είμαστε μετα Χριστόν ,Χριστοφόροι και θα πρεπε νάχουμε πολύ περισσότερες πνευματικές εμπειρίες όλοι μας !! 
Γεύσασθε και είδετε ότι Χριστός ο Κύριος.. 

Γράφει ταπεινά με αγάπη και πίστη στον Χριστόν τον Θεόν μου Ω η Δόξα εις τους αιώνας κ.Μαγδαληνή

πηγή απο αναγνωστρια 
του εκκλησιαστικουblog
-->

Δημοφιλείς αναρτήσεις